swinger ilişkiden sonra karım beni aldatmaya başladı

Soru

internette eğlencesine görüntülü seks yaparken bir çiftle tanıştık, bizi takip ettiklerini çok ilgi çekici bulduklarını söylediler tanışmak istediler. tabi meraktan tanıştık, ilk buluşmada swinger yapalım mı dediler, daha önce başka bir çiftle yaptıklarını çok zevk aldıklarını söylediler. o an şehvetle gaza gelip kabul ettik ve öyle bir hata yaptık. tekrar aradılar ama ben o iş hataydı bitti gitti bi daha yapmak istemiyoruz dedim. meğer ben yokken adam karımla konuşuyormuş gizli sohbet uygulamasında yazıştıklarını buluştuklarını seks yaptıklarını anladım. bir yandan eşimi seviyorum, bir yandan böyle bir şey yaptığı için ondan nefret ediyorum. bizi buraya getiren şeyin aslında kendi yaptığımız hatalar olduğunun farkındayım, sizce ne yapmalıyım en doğrusu nedir ?

yanıtlandı
1 hafta6 Cevap531 defa okundu
  • 6

Cevaplar ( 6 )

  1. Ne desem bilemedim şimdi.Bu swinger dediğin yapılan başlı başına bir hata zaten bir insan eşini niye başka biriyle paylaşır anlamış değilim,eşinin yaptığı daha kötü bir durum.Durumu kabullenmek imakansıza yakın bence, bundan sonra eşinin gözünün dışarda olacağını düşünüyorum ancak eşini tanıyan sensin ve senin hayatın sen karar vericeksin.Ancak siz olsanız ne yapardınız diye soruyorsan bir defa aldatan hep aldatır bu olaydan sonra eşinin gözü hep dışarda olabilir bana göre,ben olsam ayrılık kararı alırdım. Bu swinger dediğin olayı bizim ülkemizde yapılmasını beklemezdim.Yabancılarda dini imanı olmayan boynuzu büyük ,geniş insanların yaptığı iğrenç bir durum onlar her pisliği yapar.Keşke bu olayı hiç yaşanmasaydı. Umarım hakkında hayırlısı olur.

  2. Kendi ayağına kendin sıkmışsın bu saatten sonra pek sağlıklı bi ikişki yönetebilceğinize inanmıyorum tabiki bu sizin kararınız ama eskisi gibi olabileceğinize pek inanmıyorum.

  3. Swinger da cuccold da çok çok büyük zayıflık saçmalık bence. Neymiş esim beni aldatacana ben kendim bulur yaptirrim diyor biri biride eşimle beraber evlilerle oluruz o bana ben onun karisina değiş tokuş ne saçma hicmi ar falan kalmadi şaşırıyorum artik boyle iliskilere sonra sonucu hüsran boşanma oluyor

  4. diyecek bir şey yok, başa gelen çekilir, bile bile bu pisliğe bulaşmışsınız bedeli ağır olmuş. eşiniz gitmiş kaybetmişsiniz, bu saaten sonra zaten geri gelse sizin mideniz kaldırmaz. konunun özeti evlilik bitmiş geçmiş olsun.

  5. Güzel kardeşim sen bazı tabuların önünü açmışssın sonrası da gelmiş. Bence eşinle konuş vazgeçir yoksa swinger e devam…

  6. İşin zor eşine buluştuklarını bildiğini söylemen ve istemediğini belirtmen gerekiyor bence. Yoksa nasıl olsa bilmiyorsun diye devam ederler

Bir cevap bırakın