ella kullanımı sonrası adet belirtisi görmüyorum

Soru

Merhabalar, partnerimle yaklaşık 2 hafta önce birlikte olurken kondom yırtılması durumu yaşadık. Birkaç saat içinde Ella kullandım. Bugün Regl olmam gerekiyordu fakat belirtileri bile yok. Bu durumu yaşayan var mı başka? Korkmalı mıyım?

yanıtlandı
1 sene3 Cevap935 defa okundu
  • 40

Cevaplar ( 3 )

  1. merhaba, kullanılan kimyasal ürünler vücut kimyası üzerinde değişikliklere bozulmalara ve ritim düzen dengesizliklerine sebep olabilir. böyle durumlarda adet gecikmesi, erken olması, kısa yada uzun sürmesi, gebe kalmak isteyenlerde yumurtlamada düzensizlikler gibi birçok farklı durum olur. muhtemelen korkacak bir durum yoktur gecikme olmuştur. bazen düzen bozulup 3 hafta bile gecikebilir. tabi insanlık hali sizin de bildiğiniz gibi hiç bir şey %100 garanti değildir, imkansız gibi görünse de olacağı varsa olur hiç beklemeden gebede kalabilirsiniz. tabi biz böyle dedik diye hemen şimdi siz en dişe etmeyin, muhtemelen bir şey yoktur, adetiniz gecikmiştir.

  2. Babana mujdeyi verebilirsinde vermeyede bilrsin

  3. insan daha bir gün geçmemiş dolmamış hemen panik yapıp regl olmadım diye yazarmı hele dur bakalım atomik düzeyde dakik çalışan bir sistem değilki daha olur gelir bu kadar endişeli olmayın ayol

Bir cevap bırakın