Etiket : ereksiyon hapı

ereksiyon hapı, erkeklerde olan ereksiyon ve sertleşme sorunları için kullanılabilen haplardır

Soru

beyler selam manitayla arada tartışıyoruz süre bana yetmiyor bir saat istiyorum sen çabucak bitiriyorsun diyor. çabucak dediği 30 dk falan. kadının tatmin olması için ön sevişme ve seks dahil en az 1 saat dayanması lazım diye ısrar ediyor. arkadaşa sordum, sorması ayıp kaç dakika aksiyon yapıyorsunuz dedim, la herif bizimkisi biraz uzun 2-3 saat sürüyor […]

Soru

herkese merhaba, 20 yaşındayım ve sağlıklı bir insanım fakat cinsel ilişkilerimde erken boşalma ve 1. postadan sonra ereksiyon problemleri yaşıyorum stresten vesaire olabilir. tavsiye edebileceğiniz linkini koyabileceğiniz yan etkisiz baş ağrıtmayan bir ilaç var mı ? erken boşalma ve ereksiyon problemi için yardımcı olursanız çok sevinirim.

Soru

dostlar sertleşme sorunu yaşıyorum bunun için doktora gittim oda tetkiklerden sonra hap yazmayı uygun gördü. marka yazmak sıkıntı olur mu bilemiyorum şu yumurta şekilli sarı haplardan kullanıyorum. ilişkiden 30 dk önce alıyorum, etkisin gösteriyor gerçekten sertleşiyorum işimi fazlasıyla görüyor. yalnız sorun hap kullandığımda ilişkinin sonuna doğru boşalamaya yakın gözlerimde şimşekler çakıyor sonra biraz kararıyor ve […]

Soru

Eşimle nadiren haftada bir genelde 10 günde bir ilişkimiz oluyor Olduğunda da çok hızlı olup hemen ardını dönüp uyuyor Tabi ben yarım kalmış halde Eşime çaktırmadan bir ereksiyon hapı aldım Daha doğrusu eşime aldırdım Bel ve diz ağrılarıma iyi geliyormuş internetten araştırdım deyip yanında kan hapım ve ağrı kesicim ile aldırdım ne olduğunu bilmiyordu Adını […]

Soru

Dostlar çok fazla mast yaptığım ve daha önce başarısız cinsel deneyimlerim olduğu için penisim tam vajinaya girecekken sertliğini kaybediyor ya da mastürbasyon yapmadan sertleşmiyor, önümüzdeki hafta da kız arkadaşımla ilk beraberliğimizi yaşıcaz çok stresliyim takviye olarak macun vs bir şey önerir misiniz not daha 24 yaşındayım ?

Soru

yaşım 31 penisim biraz büyük 24cm ama tam sertleşme olmuyor bu güne kadar bir kere doktora gittim ondada hap verdi kullandım hem fayda görmedim hemde midemi çok kötü yaptı gençlik ergenlik döneminde de aynıydı sertleşmekte zorlanıyorum yeni olan bir şey değil artık alıştım böyle olmasına kabul ettim kendimce sevgilim var evlenmeyi düşününce sertleşme sorunu aklıma […]

Soru

slm son zamanlarda ilerleyen yaş ile birlikte kendimde cinsel performans düşüklüğü olduğunu düşünüyorum bu yüzden cinsel güç arttırıcı birşeyler kullansam diye düşünüyorum ancak kararsızım internette kimi sitelerde macun gibi ürünler varken kimi sitelerde cinsel hap öneriyorlar 47 yaşında birisi için hangisini kullanmak daha doğru olur. herhangi bir sağlık problemim yok ayrıca daha önce hiç böyle […]

Soru

Merhaba, bu soruyu cevaplayan saygıdeğer beyefendi. Lifta 5 mg kullanıyorum biraz isteksizlik ve sertleşme sorunu için gitmiştim doktora 25 yasındayım yani bir mesajda size söylemiştim sorunum yok maddi manevi huzurluyum ama hani istanbuldan izmire girince klima soğutmaz düşer aynen bende de böyle durum vardı. Şimdi asıl sorum lifta 5mg hapı sizce nasıl anlatırsınız yani hiç […]

Soru

Merhaba ben batumdan sizlere yazıyorum. Uzun yıllardır burada yaşıyorum. Benim sorum herhangi bir cinsel problemim olmamasına rağmen bir arkadaşım Türkiye’den yeşil hap getirmiş. Ben inanmıyorum bunlara dedim. Israrla al kullan dedi. İlk gün bende biraz başağrısı yaptı. Bana da verdi kullan dedi. Kullandım ilk iki gün hiç cinsel temas kurmadım. Penisimde inanılmaz bir ağrı oldu. […]

Soru

61 yaşındayım. 10 yıldır sertleşme sorunu yaşıyorum. Eşimle haftada bir ilişki yaşıyoruz. İlişkiye girdikten 2-3 dakika bile süremeden boşalıyordum. Defalarca doktora gittim, o haplardan verildi satın alamadım. 1.5 yıldır ilişkiye girmiyorum. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor?