sertleşme sorunum var cinsel takviye ne kullanabilirim

Soru

Dostlar çok fazla mast yaptığım ve daha önce başarısız cinsel deneyimlerim olduğu için penisim tam vajinaya girecekken sertliğini kaybediyor ya da mastürbasyon yapmadan sertleşmiyor, önümüzdeki hafta da kız arkadaşımla ilk beraberliğimizi yaşıcaz çok stresliyim takviye olarak macun vs bir şey önerir misiniz not daha 24 yaşındayım ?

yanıtlandı
6 ay10 Cevap1845 defa okundu
  • 28

Cevaplar ( 10 )

  1. internette bir sürü markanın sertleştirici haplarından var, hiç olmadı yakın bir eczaneye gidip alabilirsiniz. alternatif doktora gidip muayene olup doktorun önereceği bir hapta alabilirsiniz. ilk defa deneyecekseniz nispeten daha düşük dozlu hem cesaretlendirici hemde ereksiyonu destekleyici bitkisel mineral karışım tabanlı haplardan alıp deneyebilirsiniz. genelde daha önce denediğim macunlarda pek bir fayda görmedim. en son kullandığım amerikan vigra diye metal kutuda bir haptı ondan mesela çok memnun kaldım, kırıp yarım yarım kullanıyordum o bile yeterli geliyordu. gerçi bazen lazım oluyor elimdekiler bitti benimde almam lazım ama bütçe bu aralar pek parlak değil yeni yıldan sonra bakıcaz artık.

    • 24 yaşındayım böyle ilaçlara veya macunlara başlamam bir sıkıntı yaratır mı? Kalp çarpıntısı tarzı bir şey yaşar mıyım

  2. ben bitkisel tabanlı yeşil kapsül haplardan kullanıyorum ara sıra kaçağa gittiğimde kullanıyorum epimedyumlu bir ürün baş ağrısı yapmıyor

    • Epimedyumlu ürünleri önerir misiniz epimedyumlu macunları

    • @Regenmes birkaç macun denedim tiksindim içine ne koyuyorlar belli değil leşş sonuncuyu attım direk çöpe. bi aktar arkadaş abi hiç macun almana gerek yok, adamlar glukoz içine bal esansı birazda nane kekik susam çörek otu ezmesi falan karıştırıp sonra içine bildiğin kimyasal hapları ezip toz yapıp karıştırıyorlar, sen epimedyum macun diye çakıyorsun kimyasalı iyi geldi sanıyorsun dedi. anlıycan tamen soğudum 1 yıldır hiç almıyorum. yerine lions diye epmedyum tabanlı yeşil kapsül kullanıyorum linkini buraya atıcam Lions Maksimum Epimedyumlu kapsül.

  3. 24 yaşında olmam sıkıntı yaratır mı hocam

    • tahmini 4-5 yıldır bundan kullanıyorum yani senin yaşlarda başladım, sorun yaşamadım. tabi senin için rahat etmiyorsa kullanma en güzeli. ancak macunlardan ottan çöpten bişi çıkmaz boşuna masraf yani. gerçi macun diye kimyasal kaldırıcı yediriyorlar o ayrı konu 🙂

  4. Aslında benim sorunum özgüvensizlil ve psikolojik, bir iki kere rahatça birliktelik yaşasam kaygısızca kafam rahatlayacak buna gerek bile kalmayacak

    • yaşla başla psikoloji ile olmuyor lazım oldukça bende haplanıyorum yapacak birşey yok hatuna rezil rüsva olmaktansa

  5. selamlar, stres hayatın her anında var. önemli olan stresle gerilimle heyecanla başa çıkabilmek. bireyler en çok heyecanı cinsel deneyimlerde yaşıyorlar. heyecan cinselliğin vazgeçilmez bir parçası ve tamamlayıcı ancak fazlası zarar. dikkat dağınıklığına endişeye ve performans düşüşüne sebep oluyor. gençler acemilik dönemlerinde destekleyici cesaret arttırıcı cinsel ürünlere yönelebiliyorlar. bu süreçte ihtiyaç olunca destek almak normal ancak bu tip ürünlere kafayı takmak ve sürekli bunlardan kullanmak ürün kullanmadan ilişki yaşayamamak büyük bir sorun.

Bir cevap bırakın