Soru

20 yaşındayım geçen seneye kadar kuru bi şekilde mastürbasyon yapardım ve erken boşalmamak için tam boşalacakken tutardım. bu böyle devam etti ve bi ara 1 2 ay boyunca yorgana sürterek boşaldım, bunun sonucunda hissizlik başladı. baş kısmında sürttüğüm kısımdaki doku kayboldu rengi soldu, derinin diğer kısmına göre daha gri yeşil arası bir şey. bunun tedavisi […]

yanıtlandı
3 gün2 cevap195 okuma

Soru

başka bir sayfada gördüm 99 tl ye çörek otu yağı satılıyor, dediklerine göre her gün 1 çay kaşığı penise sürüp 10 dk elle mesaj yapıp penise yedirince peniste gelişme büyüme oluyormuş, cinsel performansı arttırdığı gibi erkeğin sert kalmasını sağlıyormuş. böyle bir şey mümkün mü, söyledikleri doğru mu ? mesela kullanım sonrası ne kadar büyüme olabilir […]

yanıtlandı
4 gün2 cevap221 okuma

Soru

Arkadaşlar merhaba. Yaşım 28 ve bu zamana kadar hiç bir cinsel ilişki yaşamadım. İnanç durumundan dolayı vs. Kendini mastürbasyon yaparak tatmin ediyorum. Şimdi diyeceksiniz bu yaptığın ne oluyor. Diğerinin yanında daha ufak, daha az zarar, daha az günah mantığıyla yapıyorum, diğerine mecbur kalmamak için. Son zamanlarda penisimin küçüldüğünü gözle görecek şekilde fark ettim. Sürekli mastürbasyon […]

yanıtlandı
5 gün4 cevap330 okuma

Soru

Herkese merhabalar 23 yaşındayım daha önce hiç birliktelik yaşamadım şuan ise beraber olduğum kız arkadaşım birlikte olmamızı istiyor ama ben yapamıyorum ergenlikten beri hep mastürbasyon yaptım ve şuan bile her gün yapıyorum boşalma sürem ise hiç bir zaman 1 dakikanın üstüne çıkmadı internetten araştırdığımda o an onu düşünme aklına başka şeyler getir gibi yolları vardı […]

yanıtlandı
1 hafta4 cevap385 okuma

Soru

normalde sekse başlayınca sevgilimin vajinası kuru oluyor kayganlaştırıcı kullanmak gerekiyor yoksa canı acıyor. mesela birlikte oturup yarım saat porno filmler izliyoruz o zaman çamaşırı bile ıslanıyor. bide daha ilginç olan vajinasının üst kısmında küçük bir penis var da o kalkıyormuş gibi dikleşip kabarıyor. tutunca ele geliyor sonra seks yaparken tabi iniyor ama kalkık olduğu zaman […]

yanıtlandı
2 hafta6 cevap783 okuma

Soru

beyler, benim şöyle bir sorunum var. normalde kolayca ereksiyon oluyorum, mast yaparken falan sorunumda olmuyor. diyelim eskorta gittim, yada sevgilimle baş başa kaldım seks yapacağım işte o zaman bir türlü tam sertleşemiyorum. penisim inmeye yumuşama başlıyor, elle oynuyorum okşuyorum kaldırmak için acayip seks şeyleri düşünüyorum falan bir türlü olmuyor. sonra rezil olacağım diye seks yapmaktan […]

yanıtlandı
3 hafta3 cevap477 okuma

Soru

azgın kuduruk bir kız arkadaşım var daha hiç seks yapmadık internetten tanıştık farklı şehirlerdeyiz. ikimizde kiloluyuz yani 120 kilo civarı, genelde görüntülü seks yapıyoruz çok dolgun poposu var. genelde sanal seks yaparken arkasını dönüyor hadi arkadan içime sok diyor eliyle vajinasını okşuyor bende öyle mastürbasyon yapıp birlikte hayal kurup boşalıyoruz. şimdi 1 hafta yazlıkta kalacakmış […]

yanıtlandı
1 ay4 cevap1508 okuma

Soru

mrb, bazen anal mast yapıyorum ve dildo kullanıyorum bu hoşuma gidiyor. bu sefer bir adım ileriye gittim galiba hem anala hemde vajinaya dildo sokup öyle yaptım. çok zevkliydi orgazm yaklaşınca birkaç kez erteledim bu zevki uzun süre yaşamak istedim, farkında olmadan 1 saat kadar sürdürmüşüm. orgazm olduktan sonra vajinadan çıkardığım dildonun başında kanlanma vardı parmağımı […]

yanıtlandı
1 ay4 cevap641 okuma

Soru

merhaba, öncelikle böyle ciddi bir site yaptığınız için sizlere sonsuz tşk ediyorum. takipçisi olduğum diğer platformlardan hep, kocan beceriksizmiş, o giremediyse gel ben sana girerim, gibi dalga geçen daha nice yazamadığım iğrenç cevaplar yazdıkları için nefret ettim. benim sorunum evlendikten sonra eşimin bir türlü tam penisini içeriye sokamaması. belki anlatımımda komik cümleler kuruyor olabilirim cahilliğime […]

yanıtlandı
1 ay4 cevap950 okuma