partnerim ileri derece kadın orgazm zorluğu sorunu yaşıyor

Soru

Merhaba, ben bir kadına aşık oldum 4 aydır beraberiz. Çok aşığım. Beni de onun sevdiği gibi kimse sevdiğini hissetmedim. Cinsel ilişkide ise bir problemimiz var. Partnerim evlenip boşanmış biri 10 yıllık evliliğinden. Bir de 3 ay önce antidepresan kullanmaya başladı. 20 mg p*****a. Neyin etkisi oluyor bilmiyorum ama, boşalamıyor. Bırakın boşalmayı çok iyi ve uzun bir ön sevişmemiz olmasına rağmen , uyarılması bile olmuyor, klitoris şişliği, göğüs ucu vs. anlıyorum. kendimi tek başına ilişki yaşar gibi hissediyorum. Çok seks tecrübem oldu, asla böyle. bir şey görmemiştim. Ayrıca bir keresinde on sevişme yaklaşık 30 dk 1 saat ve penetrasyon 1 saat içinde kaldım, boşalmadan çıktım çünkü zevk almıyordu. Kadına sadece oral bile yaptım on sevişme sırasında 15 dk hiç etkilenme bile olmadı. Ben mi beceriksizim yoksa antidepresan bu kadar etkili mi yoksa aklımdaki diğer şeyler mi ? Diğer şeyleri düşünmek istemiyorum?

yanıtlandı
4 hafta3 Cevap464 defa okundu
  • 5

Cevaplar ( 3 )

  1. açıkça bazı kadınlarda orgazm zorluğu diye bir durum var. geçmişte çok mast yapmıştır, fiziksel sorunu vardır, pisikolojik odaklanmada problem yaşıyordur falan ama anlattıklarınıza bakılırsan mesele sanki kullandığı ilaçtan kaynaklanıyor. durum ustabil olduktan ilaç kullanmaya ara verdikten sonra belki bu durumu bir daha değerlendirirsiniz. sizin başarısız olduğunuz bir durum değil bence.

  2. kız arkadaşım sevgilisinden sebep intihara kalkıştı 3 yıl boyunca ilaç kullandı. o dönemi anlatırken hiç birşeyi hissetmiyordum odun gibiydim. insanın duyularını hislerini bile durduruyor haplar. hiç birşeye üzülmüyorsun komik gelmiyor gülmüyorsun hatta anlama algılama zorluğu oluyor demişti. muhtemelen sengilinizde aynı sorun oluyor hissedemediği için zevk alamıyor orgazm olamıyordur. belki doz azalınca veya bırakınca daha iyi olur. bu süreçte ona desetek olmak ve sabırlı olmak lazım.

  3. İlaçlardan antiteprasanlar yapıyor bende kullandım 1 saat git gel boşalamadığım oldu doktorum değişmişti ilacımı cözümü var yani

Bir cevap bırakın