Soru

selam, ben 34 kocam 40 yaşında evlendiğimizden beri tam ereksiyon olma ile ilgili bazı sorunları vardı. tabi bunlar yaş ilerledikçe daha çok arttı, penis sert durmayınca giremiyor dışarı çıkıyor kıvrılıyor falan sinirleniyor, düzgün durmuyorsun diye bana çatıyor. hap falan aldı kullanıyor ama çok yeterli olmadı. artık seks yaşamaya korkuyorum, yapamayınca sinir krizine giriyor hırslanıyor neyi […]

Soru

mrb arkadaşlar ben 27 yaşındayım. cinsel isteğim yüzünden çok mast yapıyorum. ergenlikten beri bazen günde 3-4 kere yaptım. son 2 yıldır penisim tam sertleşmiyor yumuşak kalıyordu buna rağmen mast yapmaya çalışıyordum. doktora gittim ne yaptın kendini bitirmişsin, penis değil demir olsa dayanmaz dedi. çok korktum mast yapmayı bıraktım ama hala eskisi gibi tam sertleşme olmuyor. […]

Soru

merhaba, ben 32 yaşındayım. 49 yaşında kadın rahat vermiyor. güzel sayılır bakımlı ama bazen sertleşme problemi yaşıyorum. yaşından dolayı mı acaba ? partnerin bir şekilde üstesinden gelmek için isteklimi davranılması gerektiğini düşünüyorum ? lütfen fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar istediğiniz yorumu yapabilirsiniz. tşkler.

Soru

merhaba ben şimdi 33 yaşındayım. yıllar önce bende 4 yaş büyük arkadaşımla aynı evde kalıyordum, arkadaşım barmenlik yapıyor bazen eve kız getiriyordu. tabi bende o zamanlar abazaydım sevgilim yoktu. evde olduğum biri gün gel sende katıl dedi 2 kız vardı zaten biraz sarhoşlardı. işte öyle ilk deneyimi yaşadım, daha sonrada başka şeyler yaşadık alkol alıp […]

Soru

merhaba dostlar, ben 67 yaşındayım. diyabet. yüksek tansiyon hastasıyım. penil venöz kaçak sıkıntım 5 yıldır devam ediyor. dediğim gibi cinselliği çok arzu ettiğim halde sertleşmem çok kısa sürüyor. ağızdan alınan ilaçlar fayda etmiyor. ameliyat düşünmüyorum çünkü maliyetleri emeklinin altından kalkamayacağı kadar anormal yüksek. penis sertleştirici jel veya krem işe yarar mı acaba. bu ürünler eczanelerde […]

Soru

slmlar ben 64 yaşındayım. 37 yaşında genç bir sevgilim var çok azgın. daha çok istiyor ama artık tıkanıyorum yapamıyorum, performans arttıran ürünler macun hap falan alıyorum biraz fayda ediyor ama yine de yetersiz geliyor. birkaç doktora gittim demesine göre kendini gereksiz zorluyorsun bu yaşta bu kadar olması bile senin için yeterli. ürünleri kullanıp aşırı zorlayarak […]

Soru

evlendiğimizden beri 5 yıldır böyle. doktora gidelim diyorum bunun için doktora mı gidilir, ne gerek var, boşa gitmeye gerek yok, gittik de ne oldu boşuna zaman kaybı diyor. ilk zamanlar 2 kere doktora gitmiştik, ilkinde doktor testler yaptı bir sorun yok dedi, yine de destekleyici olsun diye ilaç yazdı. bunları kullandı ama zevki arttırmıyor dedi. […]

Soru

slm, ben 23 yaşındayım kız arkadaşım var onunla ilişkiye girmeye çalışınca penisim sertleşmiyor. 19cm penisim var ama sertleşmiyor yumuşak kalıyor yada iniyor. kadınlardan etkilenmiyorum acaba gay mıyım diye düşünmeye başladım. o kadar çok vardı ki kafama bu düşünce sonunda dayanamadım gay sitelerine girdim, 30lu yaşlarda bende ilk defa deneyeceğim diyen biri ile tanıştım konuştum. sonunda […]

Soru

mrb, benim ergenlik döneminden beri mast bağımlılığım vardı, sürekli mast yapıyordum, günde 3-5 kere bile yaptığım oluyordu. sonra canım çok istemez oldu, hatta mastürbasyon yaparken daha boşlamadan penisim iniyordu, birde son zamanlarda zevk alamıyordum. boşalırken bile zorla boşalmaya başladım. bende nedenini araştırırken çok zararlı olduğunu öğrendim tabi o zaman hemen birden bırakmadım 2-3 yıl daha […]

Soru

herkese merhaba. partnerimi mutlu edemediğim için ayrıldım ve kaygı oluştu bir problem olduğunu fark ettim. ön sevişmede öpüşmede herhangi bir ereksiyon problemim yok. sabah ereksiyonum ve cinsel isteğim var. ürolojiye gittim detaylı muayene oldum orada da herhangi bir sorun çıkmadı. porno ve mastürbasyon bağımlılığımda yok. penis vajina içindeyken zevk alamıyorum birinci dakikada boşalamadan sönüyor. oral […]