erkekler tayt giyen kızlardan etkilenip ereksiyon olurlar mı

Soru

slm erkek arkadaşımla spora gidiyoruz spor sırasında bazen fark ediyorum önü kabarmış geçenlerde şaka maksatlı hayırdır ne ayak kime kurdun bu çadırı dedim utandı falan sende öyle bir giyiniyorsunki ne yapayım demez mi şaşırdım ne varmış halimde diye sordum tayt giyiyorsun ya diye cevapladı ne var bunda sporda evde kullanımı rahat seviyorum çokça giyiyorum dedim hiç beklemiyordum vereceği cevabı yanlış anlama ama erkekler tayt giyen kızlardan çok tahrik oluyorlar sende beni çok azdırıyorsun bu halinle dedi şimdi kafaya taktım ya gerçekten öylemi erkekler etkileniyorlarmı tayt giyen bayanlardan gerçekten öyleyse artık tayt giymem yani en azından dışarıda

yanıtlandı
11 ay5 Cevap7527 defa okundu
  • 274

Cevaplar ( 5 )

  1. selam, eğlenceli bir diyalog olmuş. arkadaşınız bu konuda haklı, evet erkekler büyük oranda tayt giyen kızları ilgi çekici yada erotik buluyorlar. aslında sebebi sizinde anlayabileceğiniz kadarıyla tayt benzeri ürünlerin vücudu üzerine tam oturarak bu vücut hatlarını fazlasıyla belli etmesinden dolayı. bildiğiniz gibi erkekler yapı olarak daha çok görsel öğelerle tetiklenerek tahrik olurlar. tamda bu nedenden tayt bir bayanın gizemli kalması gereken vücut hatlarını fazlaca ortaya çıkardığı için tüm bu detaylar bütünlüğü erkekleri etkileyerek arkadaşınızın dediği şekilde ereksiyona geçmelerine sebep oluyor. bir daha tayt gitmeyeceğim demeyin de giydiğimde biraz daha doğru şekilde kombinleyeceğim diyebilirsiniz. farklı dikim yöntemleri ile hazırlanan taytlar mevcut. kimisi tayt ama vücut hatlarını keskin şekilde belli etmiyor, gizlemeyi başarıyor, bunlarda dikim ustalığı var. birde yine dikim ve tasarımda kasten belli etmesi için üretilen taytlar var, bunlar ise tam aksine vajinanın şeklini ve hatlarını bile tüm detayı ile belli ediyor. bazı bayanlar var teşhircilik yapar gibi keyif aldıkları için özellikle bunları seçiyorlar, kimileri var hiç farkında olmadan yanlışlıkla bu modelleri kullanıyorlar. görüyoruz ki kimi bayanlar ise daha elit bir davranışla ilgili bölgelerde maskeleme ve kapatma yapıyorlar. mesela uzun tişört seçiyorlar yada beline dekoratif bir şey bağlıyorlar gibi gibi. arkadaşınıza kulak verin sevdiğiniz taytları dikkat çekmeyecek biçimde kombinleyerek kullanın.

  2. Mal da yalan mülkte yalan fındık kadar vajinan olsun yeter

  3. kessinlikle katılıyorum taytlı kızlar çok fena giyiniyorlar gelde bakma gelde azma yani

  4. eğer böyle spora gidiyorsanız adam haklı napsın çadır kurmayıp bayan olarak bana bile çekici geliyor bu arada lez değilim saçma teklifler yazmasınlar

  5. evt bende tayt giyen kizlardan etkileniyorum hele de vajinanın kabarikligi belli oluyorsa..

Bir cevap bırakın